Livrare rapida
Produsele achizitionate de la DAB IT vor fi expediate in maxim 24 h lucratoare din momentul confirmarii comenzii. In cazul in care vor interveni intarzieri in procesul de livrare, vei fi notificat de catre unul din consultantii nostri.
In momentul inregistrarii comenzii se genereaza un email de confirmare care te asigura ca solicitarea a fost inregistrata. Vei fi contactat de operatorii DAB in termen de 24h lucratoare pentru o confirmare a comenzii si pentru a stabili ultimele detalii de livrare.
Transportul este
GRATUIT - în cazul comezilor de produse care nu fac obiectul unei promotii, daca totalul comenzii depășește suma de 300 LEI. Pentru comenzile sub 300 lei se percepe o taxa de 29 de lei care poate varia in functie de greutatea/volumul coletului.
SUPORTAT DE CLIENT - în cazul în care comanda dumneavoastră nu depășește suma de 300 LEI sau dacă achiziționați produse din categoria Imperfecte, Reduceri, Preturi speciale etc , suma de plata a transportului se va calcula automat in cosul de cumparaturi.
Ne rezervam dreptul de a cere plata in avans si achitarea transportului pentru anumite comenzi, cum ar fi cele care contin cantitati multiple sau dimensiuni atipice ale coletului, fara a ne limita la situatiile acestea.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea trimiterilor se fac in momentul livrarii prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la acest aspect, sunt nule.
La primirea coletului, se verifica integritatea lui, ca acesta sa fie sigilat si sa nu prezinte urme de lovituri, deformari etc.
Aveti dreptul de a refuza primirea coletelor care prezinta urme de deteriorare sau efractie. Prin semnarea de primire, renuntati la orice drept de reclamatie privind integritatea coletelor.
Procedura de receptie marfa
Exista situatii in care din cauza transportului deficitar, a curierului sau a manipularii marfii , produsul comandat de dumneavoastra sufera deteriorari.
Aveti obligatia ca la receptia marfii sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului sau transportatorului, sa completati un proces verbal cu agentul curierului in momentul preluarii coletului sau sa specificati pe awb la observatii faptul ca ambalajul este deteriorat.
Ambalajul este deteriorat daca
• Prezinta urme de lovituri cutia ( cutia revine usor la forma initiala dar ramane vizibila lovitura)
• Prezinta urme de umezeala
• Are cartonul rupt, strivit
• Prezinta urme de sigiliu taiat , desfacut.
In cazul in care pe AWB este specificat “deschidere la livrare” aveti obligatia sa deschideti coletul si sa verificati integritatea produsului comandat.
Fara un proces verbal de receptie reclamatiile ulterioare nu pot fi solutionate in favoarea clientului.